Poyrazin_annesii Vala bı bılgım yok ama arkadasım 1 yasından sonra bıberonun yarısına süt yarısına su koyup oyle ıcırıyordu şuan bebegı 2 yaşına gırcek hala verıyo
Ozge_ozdemir livanurvealpinannesi61 geniz eti varsa ondan burnu rahatsız olabilir bizde iki gündür içmiyoruz sut inşallah birakicaz
livanurvealpinannesi61 Ozge_ozdemir bilmiyorum canım kbb doktoruna götürdüm bakmadı ilaç verdi 1 ay sonra geçmezse bakarım dedi geniz eti varmı diye. Aşırı öksürünce sütü kestim bende.
Ozge_ozdemir livanurvealpinannesi61 bu belirtiler bizdede vardı doktora goturdum geniz eti dedi ilaçlar verdi azalmasaydi eğer ameliyat edicekti bende iki gündür vermiyorum inşallah gecicek cocuklarimiz hep iyi olsun insallah
Uykusuzannee29 Busra2326 devam sütü pahalı geliyor diyee 3 gece cici bebeli süt içirdim. Aşırı kabız oldu. Mecbur devam sütü kullanıyorum. Ve bnm oğlumda 1 yaşında sadece hip combiotic içiyor. Diğer mamaları içmiyor.