sibelogz ben ağustosta yolculuk yaptım bebeğim 1 aylıktı + yok düz 1 ay :) arabayla uçağa kadar götürdüm pusetiyle uçağın içine girebiliyorsun benim bebeğimde pusette uyumayı seviyordu ondan almıştım kalkış esnasında kapatıp üst bağaja kaldırdım kucagımda emniyet kemeri takıp yolculuğuma öyle devam ettim dönüşü aynı şekilde tavsiyem uçağa binmeden altını değişip doyurun mis gibi uyur + emzirme örtüsü muhakkak alın yanınıza açıkabilir zorlanmadan emzirirsiniz :)) iyi uçuşLarr