Philips göğüs koruyucu aldım ama kızlar nasıl kullanacağım bilmiyorum. Yani takılıyken emziremiyorum bebeğim göğüs ucunu kavrayamıyor. Acaba sadece emene kadar mı takmak gerekiyor? Birde deliksiz kapağını takınca baya süt birikiyor siz o sütleri nasıl değerlendirdiniz acaba?