Şeffaf kargo diyor ama üstüne kargo paketi geçiriyorlar ne geldiği görünmüyor mesela. Kapıda ödemeli alış veriş yaptım. 4 tane sweatshirt 150 TL’ye aldım ama pok çıkar mı şüphesi var aklımda. Teslim almadan bakmak istiyorum diyince izin veriyorlar mi?