Birbebekkkbircicek 1 kilo süt aldım ayrı ayrı kavanozlara mayalamak istiyorum tüm mayayı 1 kilo sütün içine koyup kaplara mı dökmeliyim sütü kaplara döküp mayayı tek tek içine mi katmalıyım? Ve kaşık değmemiş yoğurt ne kadar dayanır
tonton Birbebekkkbircicek ben günlük sütü probiyotik maya ile mayalıyorum. Bir kilo sütü tencerede 45-47 dereceye kadar ısıtıyorum, mayalıyorum. Sonra minik kavanozlara koyup ağzını kapatıp örtüyorum. Çok güzel oluyor.
Ozlmglsc Tüm mayayı 1 lt süte koyup sonra kavanozlara koyun. Benim bebeğim 7 aylık ilk mayaladığımda 1 lt mayaladım çok oldu biraz durunca tadı değişiyor ister istemez bebeğim yemek istemedi bende artık yarım lt şeklinde mayalıyorum daha iyi oluyor