Asli123 Ben de limon suyu ve zeytinyağı ile tüketirim ama sadece yemek için kaseye koyduğum zaman. Kavanoza sıkın demişsiniz ya, büyük bir kısmına kullanırsam erir diye düşündüm. Siz farklı bir şekilde tatlandırıyorsunuz. Hatay usulü kırma zeytin benimki. Limonla saklasam erir kesin. Tatlandırdığım suyun içinde tekrar tuzlu su eklemeden buzdolabında bitirene kadar uzun süre muhafaza edebiliyorum.