Kızım 15 aylık olmak üzere 3 aydır aynı durumdayız iki saat uyusa şükür diyorum yarım saat bir saatte bir uyanıyor ve bazen sanki canı aciyomus gibi çığlık çığlığa agliyo meme vermeden asla sakinlesmiyo ve uyumuyo doktor bu kadar duskunse emzirmeyi sonlandir dedi ama coookk zor bu ara aşırı düşkün ve onsuz nasıl uyur bilmiyorum