HicisleriBakani Yadeee spiral taktirdiktan sonra ilk yil kayma cok oluyor ozellikle agir kaldirirsan ya da kabiz falan olursan. Bakiniz ben😁
Yadeee HicisleriBakani benim bir yılı geçti ama bilemedim ilk defa böyle geçikme yaşadım adetimde bakalım sonu ne olcak 😎
limonkolonyasi Yadeee pozitif gibi Dr idrar çok gelmiş gibi de en sağlamı testi tekrarlamak hayırlısı olsun hakkınızda
CDUHAAR Yadeee Benim testin aynısı gibi çıkmış, sonuç şuan ayağımda sallıyorum 14 aylık olduk bile, hayırlısı sizin için neyse o olsun insAllah.