1 haftalik bebegime sut ve mama birlikte veriyorum. Once aptamil almis eşim benim haberim yokken ancak aptamilin icinde palm yagini gorunce biraz rahatsiz oldum ve evolviaya dondum ancak bebegimde kaka yapamama baslayinca tekrar aptamile dondum ama hala kakasini yapamiyor ve bu benim canimi cok sıkıyor kullananlar ne yapti sizde de bu tarz sorunlar oldu mu nolur tecrubelerinizi paylasin kafayi yiyecegim lohusaliginda vermiş oldugu hassaslyetten dolayi bebegim kaka yapamayip huzursuzlandikca ben agliyorum