Balim61 her anne bebeği için en iyisini bilir onu uygular. Ben doğduğundan beri hep ayrı kendi yatağında yatırıyorum. Ve yüz üstü yatıyor kafasını çevirebiliyor güvenle uyutabiliyorum. Tek başına uyuyabileceğini gözlemleyerek bu karara vardım ve oda daha çok memnun bu durumdan. Başka yerde yattığı zaman sürekli uyanıyor. Salonda bir yatağı var onda uyuduğu zaman 1 2 saate uyanıyor. Oda yatağında rahat bence. Ve küçük diyip geçmemek lazım. Onlar her anlamda her zaman benimser kendilerine ait olanı. Odasını bilmeli bence. Daha sonra çok kişi hala çocuğum benimle yatıyor aynı odada yatmak istiyor gibi cümleler kuruyor. Her anne daha iyi bilir kendi çocuğuna ne yapılması gerektiğini ben böyle düşünüyorum.