Fundatercuman Selam kızlar 🌼 Ben oğluma ilk başlarda sadece anne sütü veriyordum emziriyordum yani. 2 aydan sonra hem meme hem mama vermeye başladık. Aventin yenidoğan başlığını kullanıyorum fakat artık 3 aylık olduk. Kimisi emzirdiğin için hiç değişme o başlıkla devam et diyor. Kimisi de 2 numara başlığa geç artık diyor. Gerçekten bilgisi olanlar yazabilir mi acaba nasıl yapayım? Yani biberondan hızlı akış rahatlığına alışır da memeyi bırakır mı sizce ben bu yenidoğan başlığıyla devam mı edeyim?
Esinozbdk Fundatercuman yani biz 52 günlüğüz ama bence biberondaki hızlı akıl rahatlığına alışıp memeyi bırakabilir ondaki akışkanlık memeden gelmeyince bu sefer ağlamaya başlar bence yenidoğan başlığıyla bir süre daha devam et
Ecee_0661 Fundatercuman Merhaba bizde 3 aylığız öyle devam edin yoksa meme reddi yaşarsınız bende Philips Avent kullanıyorum yeni dogan basligi ile devam ediyoruz oteki türlü olursa akis hızı hizli gider ayni seyi memedende ister ve istedigi olmayinca meme reddi olur hatta doktorum biberon kullanma kasikla ver diyor ama şükür meme reddi yasamadik birde meme ve mama ile devam ediyoruz demissinizde sutunuzmu az yoksa kilosumu benim bebeğim iri dogdu 4 kg sütüm de maşallah çokk ama kilo alımı az doktorum hem emzir hem sagip ver dedi birseyler dedi onlari uyguluyorum kilo alimi olmazsa ek olarak bizde meme mama devam edeceğiz.
Fundatercuman Esinozbdk Bende böyle düşünüyorum çok teşekkür ederim böyle yapmaya devam edeyim o zaman
pogacayanakk 4,5 aylık olana kadar yenidoğan başlık kullanmama rağmen meme reddi oldu 3. aydan İtibaren, emmek isteyen bebek emmeye devam eder
Fundatercuman pogacayanakk O da doğru aslında..Meme reddi ortada hiçbir etken yokken bile oluyor malesef 🥺
pembehanm Sakın gecme ben 2 numara verdım meme reddı yasadık aska emmek ıstemedı benı dıktoruma sırdum emzırenker ıcın yenıdogan akıslıya devam edın demıstı ama ben salak gıbı zaten basta 2 numara vermısım
Esinozbdk Fundatercuman bencede ben ilk doğduğunda mama vererek de hata ettim doymuyo diye düşünerek mama verdim ve bu sefer biberondan gelen akışkanlığı memeden bulamayınca bu sefer emzirme zamanlarımda ağlamalarımız oluyor malesef 😞 o yüzden devam bencede
Fundatercuman Ecee_0661 Doğduğundan beri emziriyordum 2 aya kadar da sadece emzirdim ama sonrasında aşırı huzursuz huysuz bı çocuk oldu. Hiç aklıma gelmemişti aç olabilecegi çünkü çok fazla sütüm vardı. Doktora gittiğimizde sütünün olması onun doydugu kilo alacağı anlamına gelmez ki demek ki sütünün kalitesi yok dedi. Mama deneyelim günde 3 kez onun dışında hep meme ver dedi. Mama denemeye başladığımızdan beri o huysuz çocuğun yerine kuzu gibi çocuk geldi. Yani gerçekten açlıktan yapıyormuş o huysuzlukları. Şimdi sadece günde 3 kez hatta bazen 2 kez 120 CC mama içiyor onun dışında sürekli emziriyorum
Ahsenkus1 Arkadaşlar bende de küçük 1numaralı biberon var. Büyük biberon alınca (onun başlığı 2numaraymş sanırım) bunun başlığı ona oluyormu ? Bilen yazarsa sevinirim