Kızlar çok yoruldum tek başıma iki bebeğe yetemiyorum 3 aylıklar çok yoruldum mental olarak öğretmenlik okudum mesleği yapmadan evlendim derken bebek haberi üstüne ikiz böyle zor olacağını bilemedim her şey kursağımda kaldı evden çıkamıyorum tüm gün bebeklere bakıyorum eşim de üstüne gelip süt süt diyip duruyor annem çok uzakta doğumda geldi bir ay kaldı gitti. Bir başımayım boğuluyor gibi oluyorum size çok komik gelecek belki ama duş bile alamıyorum. Kendime bakamiyorjm oksijen alamıyorum resmen hastalar bronşit korkuyorum havaya çıkarmaya ki zaten tek başıma çıkabileceğimj sanmıyorum çok yoruldum biraz desteğe ihtiyacım var. Lütfen geçecek diyin çok bunaldım gece gündüz ağlıyorum dört duvar arasında