Sedoss02 tazeannecikk2605 bulursan bana da yaz benim ikizler de öyle uyurken savaşta gibiler yerinde durmadan dönüyorlar
tazeannecikk2605 Sedoss02 canim 8 aylık olduk hala değişen bisey yok aşırı sorunlu herseyimiz yemek uyku huysuzluk zorlanıyorum valla
Sedoss02 tazeannecikk2605 benimkiler de 1 yaşına girecekler büyüdükçe daha da zorlaşıyor annelerin hakkı ödenmez diye boşa dememişler çok çekiyoruz valla