Akcaseda Yok öyle bir şey. Doktorun hatalı konuşmuş, başka bi doktora da görünmeni tavsiye ederim. Ben de PKOS’um, senelerdir bununla yaşıyorum. Kendiliğimden hamile kaldım. 8 ay 8 gün önce doğum yaptım, hala adet olmadım, emziriyorum ve emzirdiğim için doktorum asla ilaç vs vermiyor. Bebeğini ne kadar emzirmek istiyorsan emzir, bunun için sütten kesmek saçmalık olur. Adetinin fazla gelmesi ne kadar büyük problem olabilir ki? Boşver, idare edebildiğin kadar et.