Oglunasikbiranne08 hayır ya. Amerika da bile doktorlar diyor ki 3 saatte bir besleyin.
Kızımın sarılığı vardı 1 hafta yoğun bakımda yattı 13 ‘tü sarılığı. Doktor 3 saatte bir besleyeceksin dedi. Hep 3 saatte bir besledim çünkü yoğun bakım da bebekler 3 saatte bir besleniyor.
Hiç uyandırmadım kızımı hep kendi kalktı. 2.5 aydan sonra da geceleri kesintisiz 11 saat uyumaya başladı.