6 ay önce sezaryen doğum yaptım. Adet bitimi 1 hafta olmuştur ancak 2 3 gündür pembe yada kahve akıntı geliyor.(adet bitimi gelen lekelenme gibi değil) Emzirmediğim için hap ile korunma sağlıyorum spiral bana malesef ki uymadı. Ara ara mide bulantısı oluyor ama bekarken de bulntı durumunu yaşıyordum. Yine de şüphelenip Test yaptım negatif çıktı. Erken test mi yaptım hapa rağmen hamilelik durumu olabilir mi? Yada enfeksiyon vs bir şey mi ? Yaşayan bu şekil oluyor mu ?