Evet bizde 3 aylıkken yattık şuan 1 yaş 3 aylığız bak iki hafta öncede bronşit olduk yani o geçmiyor sürekli sürekli tekrarlıyor bronşit sürekli hava alırız 3 aylıkkende 1 hafta yattık hava ve klamer antibiyotik kullandık hastanede sonra hep tekrarladı zaten yarın randevu aldım alerji testine götürcem neyse karşı bu bronşiti kalkıyor öğrencez inşallah ilk 3 aylıkken yattık hastanede şimdi eve hava makinesi aldık her bronşitte evde hava veriyoruz