Kevser472 yazıları okudum da omurilik bilmem beyin kanaması yani Allah uzak etsin ama milyonlarca insan ayakta salıyor hiçbiri olmuyo ben kardeşimi ayakta sağlayarak büyüttüm şuan çok sağlıklı şükür 4 5 aylık kızım var onuda 1 aylık falandı galiba başladım tam hatrlamıyorum ama ayakta saklamanın zararı yokki sonuçta bebekler anne karnında suyun içinde sağlanıyor sarsılıyor ozman neden bu dedikleri olmuyor yani anlamıyorum ben bazne insan postları okumaktan korkuyor ya ozman beşik neden sağlamalı madem bu tür şeyler varsa bebeğin şuan küçük çok hızlı salama yani pekte gerek olmuyor o zamanlarda ama ayağa alışması şu durumdan iyi bazne insan rahat yemek çay VS yiyip içibliyor yada misafir gelince ayağına verirsin hizmet edersin yani bebek bu buna alışması şunu yapmasın olamaz Bi zman sonra bebeğe bunu şunu yapma dersin anlar yani