2 yaşında ki kızım şu zamana kadar 20 25 kere antibiyotik kullandı artık içim acıyor. Geniz eti bademcik var sürekli hasta ameliyat dedi doktor perşembe kontrole götürcem. Ama sadece geniz eti alınacak bademcik için erken dedi. Bilgisi olan var mı. Bu kadar sık antibiyotik çok zarar veriyor sonuçta endişeleniyorum üzülüyorum. Var mı aynı durumda olan öneri verecek. Lütfen yazın