Kızlar bebeğime 2.5 tog tulum giydirdim altına da uzun kollu zıbın sadece oda sıcaklığım şu an 19.6 sabaha karşı nasıl olur bilmiyorum siz nasıl giydiriyorsunuz altına zıbın giydirdinizmi ayaklarıda açık çorap mı giydiriyorsunuz doğduğundan beri çorapsız uyuttum kafam çok karıştı anne yüreği üşürmü hala diyorum😁böylece yatırayım mı şimdi üşümez mi yaaa bi ince battaniyede mi örtsem helppp