n-h-g-g 10 aylik bebeğime serum fizyolojik yıkama yöntemini uyguluyorum. 5 ml şırınga yeterli olmuyor burnu açılmıyor. Bugün 4. şırınga dan sonra açıldı rahatladı bebeğim. Zararı olur mu kaç cc yeterli olur bilgili annelerin yorumunu bekliyorum iyi geceler 🙏😊
Haffuse n-h-g-g hicbir zarari olmaz, dogru sekilde ilerledigini saniyorum, tek seferde 5 ml den fazlasi asiri gelir sanirim… Kizim 9 aylik, ben 3cc kullaniyorum, ve girip oldugunda 6.8 kere tekar etmistim, anca acildi burnu…
Ysmndmrl n-h-g-g yarın dr kontrolü var bend donu sorulan bazen 5cc bıaşakıyıe basen boşalmıyor iki kere üst üste yapıyorum bird eğimde max kaç kez onu soru am öğrenince yazarım benim kızım 13 aylık
Themamacita n-h-g-g kızım 7 aylıkken günde 3-4 defa 5 cc bir deliğe 5cc diğer deliğe sıkıp (sıkarken yan yatırıp başını hafif öne eğmelisiniz serum diğer delikten çıksın diye ve ağzı açık olmalı bebeğinizin YouTube dan videoları izlemenizi tavsiye ederim) ters çevirerek sırtına pat pat vurduktan sonra aspiratörle çekiyordum bir ara burnu tıkanmıştı hasta olmuştu. Bu şekilde açtım sürekli burnunu. Bir sorun olmadı.
Haffuse elagozlu35 istersen 1cc daha arttir, bqktin yapabiliyorsun, 5cc ye cikabilirsin bence, bir zarari olacagini sanmiyorum…
n-h-g-g elagozlu35 bizi 3 imkanı yok açmaz arka arkaya 4 kez yapınca uykuya daldık rahatladı bayağı ama bilemedim 🙏☺️
n-h-g-g Haffuse ben de bu gün ilk defa yaptım yani açılmadı arka arkaya 5 er cc 4 kez yaptım şuan çok rahatladı ☺️ yanlış mı yaptım diye aklıma takıldı 😕
Ysmndmrl n-h-g-g şimdi geldim doktordan 5 cc gün5-6 kere veriyorum sorun olur mu diye sordum 10 kere bile yapabilirsiniz bir zararı yol dedi