Emelim her cocuk bir değildir ama ben ne yaptığımı anlatayım kaka konusunda. Belki yeri gelince aklınızda kalır işinize yarar. Bi kaç kere altına yaptı. Bundan rahatsız oldu bu iyi bişey. Sonra kakası geldiğini belli etti. (Bu arada onun söylemesine kalmadan sık sık tuvalete götürüyordum çünkü çişini bile söyleyemiyordu başladığımda 2 yaş 4 aylıktı) Klozete oturttuğumda kakasını bırakırken cok endişelendi. Tamam oğlum bak kaka geldi hadi kaka yapalım yapabilirsin aferin sana falan dedim birwz fazla olumlu tepki verdim. Bravoo alkış falan. O arada kalkmak istedi tabi kaldırmamıştım yapabilirsin diye cok destekledim. Yaptı ve ondan sonrakiler daha kolay olmaya başladı 😊