Ali34_aliali Bebegim 1 aylik oldu aglama atağı basladi neden acaba ayina girdi diyemi yoksa baska bissymi vr
Neslihanda Hafta atağı varmış sanırım şuan benimde bebeğim tam bir aylık ve sebepsiz bir huzursuzluk var.