Merhaba arkadaşlar
3 aylık bir kızım var anne sütü ile besleniyor. Bugün 8. Gün oldu kakasını yapmıyor, 10 güne kadar normal kaka yapmamasi dediler sadece anne sütü ile besleniyorsa. Çişini yapıyor çok şükür 4-5 bez değiştiriyoruz.
Kakasını yapmadı için önerisi olan var mı ?