İki buçuk yaşında oğlum gece çok zor uykuya geçiyor saatlerce yanında kalıyorum normalde yanına uzanırım kolumla filan oynar dalar ama bu bi sat iki saati buluyor çok sinirleniyorum kendim uyumamak için telefonda vakit geçiriyim diyorum saatleri buluyor çok sıkıldım nasıl alıştırcam başka türlüsüne yada neye alıştırmalıyım bi fikrim yok yardımcı olursanız çok sevinirim