İyi geceler arkadaşlar , 4 aylık bebişim var emziriyorum ama ötelediğim diş sıkıntısı yine başladı , dolgularım artık ufalanıyor ağzıma geliyo sormayın ama hem emzirdiğim için hem de çok korktuğum için bir türlü gidemiyorum doktora ne yapmalım gidersem bebeğim mağdur olur mu kaç saat emzirmeden beklemem gerekiyor bu durumda olup giden arkadaşlar var mı 😬