Bebeklerin kafalari fazla sicak olabiliyor benim oglum 6 aylik basi hala sicak. Koltuk altindan olcum yapin. 37,2 bebeklerde ateş demekmiş. Sebebi ne ki bence bu daha onemli? Hasta mi oldu? Enfeksiyon da ates yapiyormus haberiniz olsun. Umarim ciddi bir problem yoktur. Bence hastaneye goturmelisiniz sebebini bilmiyorsaniz