Kizlar merhaba bebegim 3 aylıkken dönmeye başladı. Dönmeye başladıktan sonra uykuya dalmasi zindan oldu.. ayağımda salliyorum hep kendini çeviriyor donmeye çalışıyor döndürüyor um bu sefer yizistu yapiyor kendini sonra tekrar sirt ustune dönmek istiyor. Kafayi yedirtiyir artik zor bela uykuya daliyor. Kanter icinde kaliyorum resmen..Sizce niyeboyle yapıyor 😑🤷🏻♀️
Bir diğer sorum ise 6 aylik 6 kilo kucagimda destekli oturur ama etrafına destek koydugumda hep pat diye yana öne düşüyor normalmi sizce.