Merhabalar 11,5 aylık olduk ama hala yemek işini oturtamadık çok nadirdir gunde 3 öğün yediği son bir haftadır hıc yemıyor gıbı hatta. Bırde hala katı gıda yemek ıstemıyo dılıyle ya atıyo ya öğürüyo nolcak böyle bilmiyorum. 10 gundur gece uykularımızda mahvoldu var mı benım gıbı olan biraz moral lütfen😞😞