Kızlar çıldırmama ramak kaldı. Kızım 13 aylık tam 11 ay 20 günlükken yürüdü. Ve aşırı huysuzlandı geceleri ağlıyor. Ağrı kesici veriyorum belki biyeri ağlıyordur diye ama nafile sabaha kadar ağlıyor huyu suyu çok değişti internette bir yaş sendromu yazıyor siz yaşadınız mı naptınız nasıl atlatıcam?