Nisosunannesi Yok canım nefret ediyor resmen 😅 Ve evde yer kaplıyorlar boşuna çünkü asla kullanmıyoruz. Yakın zamanda 2. Çocuk planımız da yok o yüzden dedik hazır yeniyken saklıcaz derken eskimeden elimizden çıkaralım 😊 Baston maclareni zaten acaba sever mi diye 3-4 ay önce aldık, onu da sevmedi 🤷🏻♀️