ikikizannesi Kizlar ogluma hic su iciremiyorum cesit cesit biberon alistirma bardagi bipetli suluk vs hepsinden aldim icmiyor bi bugun aksam azcik icti meyve suyu vs koyuyorum onlarida icmiyor neden icmez su ya sizinkilerde boylemi
oglumubeklerken ikikizannesi normal bardak denediniz mi mesela benim oğlum normal bardaktan birseyler içmeye aşırı hevesli 10 Ay 9 günlük ve bardaklara karşı hevesi uzun zamandır var avent alıştırma bardağı ile 1 yudum içse normal bardaktan çok daha fazlasını iciyor
Ozlem2904 ikikizannesi 9ay 24gunluk oğlum her yemekten sonra su ıciriuorum günde 4 kez ve mecburen Üstünü komple degstiriyorum ipislak oluyor ama öyle öyle öğrenecek
minik_koalam ikikizannesi büyük oğlum da o zamanlar öyleydi içmezdi kafaya çok takıyordum, biberonla içmedi normal bardaktan içiyordu ama oda çok değildi. Şuan o kadar çok su içiyor yeter artık diyorum :) 28 aylık şimdi
ikikizannesi oglumubeklerken ancak norml barkadtan bir iki yudum iciyor ama onuda ustune dokuluyor agzi islaniyo o kadar
ikikizannesi Faddoli23 anne sutu mama ve ek gida aliyor bezleri normal gececdegstirmiyorum gunduz 4 bez ve fazlasi gidiyor kaka yapitigi icin ama 4 doku cisli bez mutlaka oluyor