emation55 Bebeğim 22 aylık sadece sabah ve akşam veriyorum sonlandırmayı düşünüyorum nasıl sonlandırdınız arkadaşlar bana memeye çok düşkün gün içinde de sürekli açıp ağlıyor ama yiyeceklerle geçiştiriyorum bende çok yoruldum artık yazabilir misiniz
E_srgt emation55 bnde surackta bekleyeym 25 aylk kızm nasl yapicm bilmiyom ve gece uykuya döndürmekten korkuyorum
031019 emation55 benimde oğlum 19 aylık dün sabah salça sürdüm göğüs ucuna geldi baktı uf olmuş annem dedim. Yanıma gelip göğsümğ gösteriyor sürekli uff diye gel ek bak cici dedim gelmedi. Memeye çık düşkün bu arada gece de uyandı vermedim meme bebe bisküvisi yedirdim uyuttum göğsüme de ruj sürdüm ki gece yatarken açıp emmesin diye bugün 2. Günümüz bakalım hayırlısıyla bırakcaz inşallah
DurununAnnesi12 emation55 hemen hemen 1 ay oldu emzirmeyi sonlandıralı 19 aylıktı ilk kademeli denedim akşam ve gündüzü azalttım sonra birden kestim 2 3 gün baya zorlandım çok istedi vermedim ve bu süreç gerçekten yıpratıyor o yüzden eşinizin de yardım etmesi şart şimdi 20 aylık memede uyuyan bebek şimdi uyku arkadaşıyla uykuya geçiyor 19 aya kadar hep memede uyurdu yorulurdum şimdi istiyor meme ama vermiyorum oda unutuyor zaten
theAna emation55 22 aylıkken bıraktırdım ben de bir ay önce. Önce aralıkları azalttım atıştırmalık meyve falan verdim istediği zaman bir hafta böyle böyle azaltıp kestim geceleri de su verdim ilk bir hafta ağladı falan ama sonra alıştı şuan gece uyanırsa su içip yatıyor uykunun arasında.