Benim kızım da tam 13 aylık .
Anne, baba, dede, anane, mama, emme(emzik), elma, attii(attı), diii(gitti), abi, aç, gel, ayşe, bebi (oyuncak bebeği), arba(araba), haga(hala) gibi bir çok kelime söylüyor daha aklıma gelmeyenler var.
Öpmeyi biliyor, bay bay yapıyor, ce ee yapıyor, oyuncak bebeğini kucağına alıp sallıyor
Maymun, kedi, köpek, Aslan, inek, kuzu, kuş, ördek seslerinin taklidini benden iyi yapıyor 😂😂
Saçını, kulağını, ellerini, ayaklarını, burnunu, göbüşünü göster dediğimizde gösteriyor ve daha aklıma gelmeyenler de var tabi ama benim kızım yaşıtlarından hep dik olarak bi tık öndeydi ama bunun yanında fiziksel olarak da dönme, emekleme, yürüme gibi şeylerde de hep bi tık gerideydi hep onları biraz daha geç yaptı işte her çocuk Farklı oluyor yani🙏