Yenidoğan döneminde tek başıma kızımla araba kullanıyordum genelde uyuyordu şimdi 4. Aya girecek çıkmaya çekinir oldum ağlıyor genelde ..sizinki kaç aylık bilmiyorum ama ben de merak ediyorum kaçıncı ayda rahatça araba sürebileceğimi..
Ama uykusunu almışsa genelde ağlamıyor
Acaba hangi oyuncağı sever algılar 4 aylık?