3 Ay 15 günlük kızım 3 gündür zor uyuyor uyuduğu zaman 15 dk en fazla yarım saat hep ağlıyor sürekli kucağımda gezmek istiyor atak haftası mı acaba ? Ama erken doğdu 35 haftalık doğdu hesaplamalar yapınca atal haftasına daha var gözüküyor anlamadım ?? Sizce atak mı ?