Gundogdu merhabalar bende evde ayva jeli kullandım hep ,ayva çekirdeğini ılık suda 1 gün önceden beklettim jel kıvamına geldi.küçük saklama kabında da yapabilirsiniz kahvaltı koyulanlardan, sürekli jel sürdüm yara olmak üzereyken düzeldi,hem doğal bi jel hemde katkısız. kremler hoş olmuyor bebepin ağzına o tat gelecek.ben birde emziremdm açıkcası günde 2 3 saat arayla süt sağdım Doğumdan itibaren pompa daha çok yara yapıyor üstelik