Eliztosssss bende korkardım temizlemeye ama kuzenimin bebeği ninde cok tıkanıyordu doktor muhakkak temizlemen gerekior bronşit olur yoksa demiş bide damla çeklindede burnuna tam girmiyor en iyisi iğnesiz şırıngayla bana video çekip atmıştı 2,5 lik şırıngaya serum fizyolojik çekip kucağıma oturtup birine skıyorum eğilip sırtına vuruyorum sonra diğer burun deliğine aynı şekilde yapıp sırtına vuruyorum sonra otri bebenin aspratörüyle çekiyorum tertemiz cıkıyor ben önceden pompayla çekiyodum yani otri bebeninki tamamen çekiyor pompa hiç bi işe yaramıyor sizde video izleyip yapabilirsiniz