Elife_unal ağlaması çok normal. Çünkü başka türlü uykuya nasıl geçeceğini bilmiyor. Bunuda sizin öğretmeniz gerek. Kararlı olup ağlamasına dayanıp emzirmiyceksiniz. Bakın gece beslenmesinin faydasından çok zararı var.
Şimdi gelirler yok güvenli bağ yok bilmem ne diyenler. Fakat 6 aydan sonra gece beslenmesine gerek yok. Tamamen alışkanlık oluyor. Bebeğinize gece beslenmesi değil sağlıklı deliksiz bir uyku gerek artık.