acemianne344 ya bu kadar olur. Benim bebeğim de 37 günlük ve geceleri birebir aynı şeyi yaşıyoruz. Ne o uyyo ne ben :/
Doktora da 2 aylıkken gidecektim. Oda Kalca ultrasonu ve göz taraması için. Gitmişken onuda söyleyecektim. Ama bişey dikkatimi çekti. Benimki her gece değil bide sabah saatlerinde bi anda kesiliyor. Sanki mide gazını çıkaramadığım zamanlar direk yatırınca oluyor gibime geliyor.. Alakası olmayabilir tabi.