3 gündür aynı dertten muzdaribim. Gündüzleri zaten max uyku süresi yarım saatti bebeğimin ama gece en fazla 2 kere kalkardı o da çok nadir olurdu yani 9da uyur 3-4 gibi kalkar emer geri uyur ve sabah 9-10 gibi uyanırdık. 3 gecedir neredeyse saat başı kalkıyor emiyor ve memeden çektiğim an uyanıyor öncesinde gece uykuya dönmesi için hiç destek vermezdim emerken uyurdu beşiğine koyardım ve uyanmadan devam ederdi şimdi 2 saat emmek istiyor gece, daha doğrusu emmiyor emzik gibi kullanıyor ne yapacağımı şaşırdım yanlış desteklere de alıştırmak istemiyorum tek isteğim bi an önce eski haline dönmesi 😭😭 yanlış desteklere alıştırmadan nasıl çözebilirim bu uyku gerilemesini tecrübeli anneler yardım edin