MH2022 çok normal inanın her lohusa anlattıklarınızı yaşamıştır ki bende sürekli ağlamalı gülmeliydim. Bi yanım mutlu bi yanım çaresizdi. Sütüm de yoktu stresliydim sonrasında o stres çook az gelen sütümün de kesilmesine sebep oldu. İnanın geçiyor, sadece sakin kalmaya ve geçici olduğunu bilin yeter. Hep kendimi onun bana ihtiyacı var diye teselli ettim. Şuan 6 aylık olduk bile. Yaşadıklarınız normal şeyler strese girmeyin.