Babym_56 2 yasindaki bebegim oglen uykusunu birakti geri alismasini istiyorum neler yapabilirim erken oldugunu dusunuyorum birakmasi icin emzigi biraktigimizdan beri yok uyku
Gizemcbc Babym_56 benimde aynı 28 aylik şuan 2 yaşına girdiğinden beri asla istemiyor uyumak hiç aramıyorda bende üzülüyorum açıkçası erken diye hiç istemiyor napacağimi bilemedim
Babym_56 Gizemcbc bende sasiriyorum acikcasi aksama kadar nasil dayaniyorlar kucucuk bedenleriyle uyumasini istiyorum acikcasi denedimde yatakta donup duruyor uyumuyor zorlamadim uyumayinca kalkiyoruz geri
Eses20 Babym_56 erken kalkıyormuş aslında. O dönem bi uyku gerilemesi yaşanıyor, bizimkini de uyutmak 1 saat sürüyordu. tamamen bırakmayın bence, arada deneyin yine, henüz erken