Edis07 Hanimlar sutum az diye sagayim belki olur diye ama sutum cok az ve kullanamadim 2 3 den fazla. Kutusu herseyi hazir garantiside var. 700 tl aldim. Isteyen varsa uygun fiyata satabilirim😇 bende bosuma durmasin ihtiyaci olan biride kullanabilsin bari
Edis07 duruguzel valla siz ne kadar dusunuyorsunuz?😅 alim satimim pek iyi degilde siz bi fiyat soyleyin bakalim