İyi akşamlar bebeğimle 2,5 aylık ve 6 aylıkken uçak yolculuğu yapmış biri olarak yazıyorum.İlk uçuşumuz çok güzeldi açıkcası uçak kalkarken ve inerken emzik verdim kulakları tıkanmasın diye ve uyudu rahatlıkla uçtuk.6 aylık uçuşumuz yaklaşık 15 gün önceydi ve tamamen kabustu uçak kalkıp inene kadar ağladı neler yaptıysak durmadı.Allah’tan uçaktaki kişiler anlayışlıydılar ama ben çok gerildim.Bebek arabasına gelince.1.Güvenlikten geçtikten sonra bavulunuzu verdiğiniz yerde size poşet verecekler etiket verecekler.Bebek arabasına takmanız için.Bavulunuzu teslim ettikten sonra bebek arabasıyla 2. Güvenlikten geçiyorsunuz ve taki uçağın kapısına kadar bebek arabanızla gidebiliyorsunuz.Uçağa binmeden arabayı poşete koyup yere bırakıyorsunuz ve siz uçağa biniyorsunuz görevliler ordan alıyor.Uçaktan inincede bebek arabanız sizi yerde bekliyor olacak.Poşetinden çıkarıp direkt kullanabiliyorsunuz.Eğer bebeğiniz emen bebekse genelde memede uyuyorlar sakince benim ki mamayla beslendiği için ve ikinci uçuşumuz da emzik almadığı için çok zorlandım.