gonlumungozdesi Kızlar merhabalar kızım ayın 26 sinda 4.ay aşısı oldu bugün fark ettim ki bacağının birinde aşı yapılan yer sert ele geliyor korktum niye böyle oldu başına gelen var mı yarın sormaya gidecem sağlık ocağına
Gnlyae gonlumungozdesi biizimde olmuştu canım bnde korkmuştum ama ateş huzursuzluk rahat hareket ediyorsa sıkıntı yok kendi kendine geçiyor bu bazı bebeklerde oluyor
prenses3509 gonlumungozdesi bizdede olmuştu hemşiremiz kolanyalu pamuk ilemasaj yapin gecer demisti gectide deneyebilirsiniz sizde
theanalikko gonlumungozdesi bexero aşısı mı oldu acaba biliyor musunuz? Bazı aşılar dağılmazmış zamanla geçer endişe etmeyin 🌺 masaj yapabilirsiniz. Kızarılık hareket kısıtlılığı yoksa korkmayın
gonlumungozdesi Gnlyae sağol canım Sen sordun mu peki doktora falan yoksa kendiliğinden geçti mi bebeğimin bı sıkıntısi yok gayet iyi
Gnlyae gonlumungozdesi Rabbim korusun hepsini canım anne olunca herşeyden korkuyorsun işte elde degil🌸
gonlumungozdesi Gnlyae amin amin canım Rabbim hepimizin yavrusunu korusun insan korkuyor en ufak bir şey de bile
gonlumungozdesi theanalikko 4 aylık aşısı ama tam bilmiyorum adını çok şükür bı sıkıntı yok gayet normal hareketleri aşı yerinde de kızarıklık falan bugün fark ettim elime baya sert geldi diğer bacağında hiç bı şey yok inşallah hemen düzelir yarın sorucam doktora
Oglum6ask gonlumungozdesi bizimde 4 aylık aşısında aynı durum oldu hatta şikayet etmeyi düşünüyordum bacak ağrısı yaşadı yavrum insan gibi vurmuyorlar ki 2 aylık aşısında böyle birşey olmadı ama bunda oldu şişlik var sert böyle eşimde iğne yapılırken vardı hemşire değil bunlar kasap dedik. Normal bir durum diyorlar ama değil yani benim bacağıma yaptıklarında şiş sertlik olunca ağrısına dayanamıyorum bebek napsın zaten söylemeden hemen vuruyorlar bi söyle ne vuruyorsun ismi ne sorunca ağız kenarı ile cevap veriyorlar
gonlumungozdesi Oglum6ask geçti mi peki sonra canım Bugün gittim bana da normal dediler kolonya pamuğa dok günde 2-3 defa beklet dediler zamanla geçer dediler bende cok korktum inşallah ağrı yapmıyordur minicikler daha valla şikayet etsek hak yani gerçekten bazıları işini hakkıyla yapıyorsa bazıları da yapmıyor
Oglum6ask gonlumungozdesi bugün yumuşamış ama 2 gün ağrısı oldu altını değiştirirken bacaklarını tutturmuyordu gitmedim sağlık ocağına ama birdaahaki iğnede o kadına yaptırmayacağız ilk 2 aylık aşılarını yapan hemşire besmele ile çekip yaptı ne şişti ne morardı ilgiliydide o kadını rica edicem yoksa değiştiiririm sağlık ocağını
gonlumungozdesi Oglum6ask geçmiş olsun canım sizede bizim ki de biraz küçülmüş geldi bana biraz limon kolonyası pamuğa döküp beklettim inşallah agrimiyordur bende yaptirmicam bu yapan farklıydı 2 aylık asisinda ki kadına yaptiricam