Symtkn bizim kendi doktorumuzda normal dedi çünkü dönem dönem bebeklerde olabiliyormuş hatta 6 ayına kadar sürebiliyor dedi rahatlattı beni sağlık ocağına 3. Ay kontröl için gittiğimizde ordada söledim muayene sonunda görünürde bir sıkıntı yok ama üşütmüş olabilir, mikrop olabilir yada alerji olabilir dedi kafamı karıştırdı kendi doktorumuz özelde bu arada sonra yakın bir arkadaşımın ablası devlette doktor eşide kadın doğumcu ona attım kaka resimlerini oda mikrop olduğunu düşünmüyorum dedi genelde kanlı kaka oluyomuş öle durumda ama alerjidir dedi ek gıdaya geçince geçer dedi yinede bi test yaptırmakda fayda var dedi ve alerji çıktı 🤷🏼♀️