Kızlar 17 günlük bebeğim var sütüm var ama ne kadar bilemiyorum bebeğim ne kadar içebiliyor aklım çok takılıyor dün açtı emdi doymadı mama verdim mecburen sütüm yetiyor mu yetmiyor mu anlamıyorum o yüzden pompa alıp sagıp öyle vermeyi düşünüyorum hem ne kadar içtiğinde görürüm diyorum. Kullanan var mı aranızda mesela hızlıca sayım yapılıyor mu Manuel çok zor 1 saat uğraşıyor insan. Kullananlar yardımcı olabilir mi