Selam kızlar bebeğim 2 ay 5 günlük ve bu güne kadar hiç mama vermedim ancak 1 hafta önce kızıma Mevlüt okuttuk Mevlüt’e gelen kadınların hepsi bu kız çok küçük sütün yetmiyordur mama ver dedi (bu arada kızım 34+4 de dünyaya geldi) zaten erken doğdu diye ben açıkçası sorun etmiyordum kilo alımı iyi demişti doktoru 2. Ay kontrolünde bu hafta yine kontrolü var ama kayınvalidem 1 haftadır sürekli Mevlüt’ten beri sütün yetmiyor mama alıp verelim diye tutturuyor ben de her seferinde benim sütüm var desem de beni dinlemiyor şimdi sorum şu ben acaba kötü bir anneyim de çocuğumun acıktığımı doymadığını anlamıyor muyum benim göremediğim başka ne görüyor olabilirde sürekli aç aç diye tutturuyor evladım için bu arada minimum 4-5 maksimum 8-9 çişli bez değiştiriyorum gün içinde günde 2 kere de kaka mutlaka yapıyor gerçekten iki gündür o kadar darlıyor ki moralim çok bozuldu gerçekten sütümü etkileyecek diye korkuyorum bu arada mama veren anneler yanlış anlamasın beni mama vermeye karşı değilim ancak bebeğim mememi tutuyorken ve sütüm varken mama vermek istemiyorum biraz karışık anlatmış olabilirim kusuruma bakmayın