Geceleri emerek uyumaya bağlı çok sık uyanıyor bebeğim. Doktorumla görüştüm 7. ay da en fazla iki kere açlıktan uyanabileceğini söyledi. Bu yüzden beslenmeyi bırakmaya çalıştık ancak hem kucağımda tutup hem emzirmemek benim için de kızım için de çok zorlayıcı 😥 bırakabilen varsa önerilerini yazabilir mi?
8-9 gibi gece uykusuna geçiyoruz. Gece 12 de ve 4-5 gibi tekrar beslemeyi düşünüyorum ancak saat başı uyanmalarını nasıl önleyebilirim ?